RUILEN & RETOURNEREN

Hieronder vindt u de meestgestelde vragen over retourneren. Staat uw vraag er niet tussen dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice, wij helpen u graag verder.

  • Ik heb een artikel retour gestuurd, wanneer ontvang ik mijn creditnota?

    Na ontvangst van uw retourzending en een geslaagde controle ontvangt u van ons een bevestiging per e-mail. Na een geslaagde controle wordt het artikel direct met u verrekend. Hieronder ziet u per betaaloptie hoe een artikel wordt verrekend en met welke tijdsduur u rekening dient te houden.

    • Creditcard:

      Er wordt een terugboeking op uw creditcard rekening gedaan, u ziet de boeking op uw eerstvolgende creditcard rekening.

    • Paypal:

      Het verschuldigde bedrag wordt op uw Pay-Pal rekening teruggestort.

    • Bancontact / Mr. Cash:

      U ontvangt van ons een email, waarin wij u vragen om de benodigde gegevens voor het terugstorten van het bedrag.

    • Afterpay:

      Het verschuldigde bedrag wordt op de voor betaling gebruikte rekening teruggestort.

    • Houdt u er a.u.b. rekening mee dat het na ontvangst van uw retourzending het per betalingoptie tot wel 10 dagen kan duren voordat u het geld weer op uw rekening heeft. Heeft u een andere vragen m.b.t. het retourzenden dan kunt u ons telefonisch bereiken via 0800 700 45 (maandag – vrijdag van 09:00 tot 18:00) of per mail.

  • Kan ik artikelen terugsturen of omruilen?

    Ja, de koop van alle in de McGregor eStore bestelde artikelen kunt u binnen 14 dagen, te rekenen vanaf de dag na ontvangst van het artikel, zonder opgave van reden herroepen. U kunt het wettelijk herroepingsrecht d.m.v. een schriftelijke verklaring en ook door het terugsturen van de goederen uitoefenen.

  • Hoe kan ik een artikel terugsturen of ruilen?

    Met onze bijgeleverde retourensticker kunt u gemakkelijk en snel uw artikelen terugsturen. U bent echter niet verplicht deze retourensticker te gebruiken. Het gebruik van deze sticker heeft ook geen invloed op uw teruggaverecht. Wilt u een artikel terugsturen, leg deze dan eenvoudigweg in de originele verpakking in een karton.

    Op het retourformulier kunt aangeven waarom u uw bestelling terugstuurd.

    Leg het artikel en het retourformulier in de doos en plak het retouretiket op de doos. Nu kunt u uw retourzending afgeven bij een PostNL servicepunt, u hoeft dan geen porto te betalen. Wilt u uw artikel ruilen, geef dan aub op het retourformulier aan welke maat en kleur u graag wilt hebben en wij sturen u dan een nieuw artikel toe.

    Het adres waar u uw retourzending aan kunt versturen is:

    Fuljoyment AG
    c/o McGregor E-Store Heinrich-Seidel-Str. 5
    19071 Brüsewitz
    Duitsland

    U kunt vervolgens het pakket afgeven bij het dichtstbijzijnde Kiala punt, een Bpost locatie of bij één van de McGrefor shops:

    • Voor de dichtstbijzijnde Bpost locatie: http://www.bpost.be

    • Voor de dichtstbijzijnde Kiala punt: http://www.kiala.be

    • Voor de dichtstbijzijnde McGregor winkel: Klik hier

    • Indien u een andere dienstverlener kiest, komen de kosten voor uw rekening.

      Na ontvangst van uw retourzending in ons magazijn ontvangt u een e-mail dat wij deze hebben ontvangen.

  • Kunnen artikelen die besteld zijn tijdens de sale retourneerd of geruild worden?

    Het is mogelijk om artikelen welke tijdens de sale periode bestelde zijn in beginsel zonder opgave van redenen, binnen 14 (veertien) dagen vanaf de dag na ontvangst, kosteloos terugsturen. Wij zouden u graag willen verzoeken hiervoor het daarvoor bij bestelling meegeleverde retourformulier te gebruiken, zodat alles duidelijk en eenvoudig verloopt.

    Indien u een artikel uit de sale wilt ruilen houd er dan rekening mee dat wij uitsluitend hetzelfde artikel in een andere maat en/of kleur kunnen toesturen. Geef uw wensen duidelijk aan op het retourformulier. Wij kunnen niet garanderen dat het door u gewenste artikel ook daadwerkelijk (nog) op voorraad is op het moment dat wij uw verzoek verwerken. Indien het gewenste artikel niet op voorraad is zullen wij u per e-mail informeren en de ontvangen retouren crediteren.

  • Hoe weet ik of mijn retourzending is ontvangen?

    Op het moment dat wij het door u opgestuurde pakket ontvangen, sturen we u een bevestiging per e-mail. Indien u langer dan 10 werkdagen geleden een pakket hebt geretourneerd, zonder dat u van ons een bevestiging hebt gekregen, neem dan contact met ons op via het contactformulier.

  • Kunnen artikelen die via de McGregor online shop zijn besteld, omgeruild worden in een McGregor winkel?

    Helaas kunnen artikelen die via de McGregor webshop zijn aangeschaft niet worden omgeruild in de McGregor winkels. Wat u wél kunt doen?

    Via Bpost » Lever het pakket in bij een Bpost locatie bij u in de buurt

    In alle gevallen zorgt de McGregor webshop voor de juiste afhandeling. Afhankelijk van uw wensen, ruilen wij de artikelen voor u om of vindt terugbetaling plaats.